REALIZACJA ZAMÓWIEŃ


Zamówienia można składać poprzez e-mail, telefonicznie lub osobiście w naszym biurze handlowym. Oferta cenowa przygotowywana jest indywidualnie dla każdego klienta i zależy m.in. od ilości zamawianego towaru, sposobu płatności oraz przyznanych rabatów.

 

DOSTAWA TOWARU


Termin i sposób dostawy towaru uzgadniany jest indywidualnie z klientem. Formy dostawy to:
– odbiór osobisty wyłącznie po uprzednim ustaleniu z biurem handlowym lub przedstawicielem
– przesyłka kurierska
– dowóz przez przedstawiciela handlowego

Minimum logistyczne to 750zł netto. Poniżej tej kwoty koszty dostawy towaru pokrywa zamawiający.

 

PŁATNOŚCI


Podstawowym sposobem płatności jest gotówka lub przedpłata przelewem.
W przypadku nawiązania stałej współpracy (minimum 3 transakcje), istnieje możliwość płatności przelewem. Termin płatności ustalany jest indywidualnie.

NIE ZNALAZŁEŚ ODPOWIEDZI?

Skontaktuj się z nami już teraz i uzyskaj od naszego konsultanta fachową odpowiedź na Twoje pytanie.