REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
Zamówienia można składać poprzez e-mail, telefonicznie lub osobiście w naszym biurze handlowym. Oferta cenowa przygotowywana jest indywidualnie dla każdego klienta i zależy m.in. od ilości zamawianego towaru, sposobu płatności oraz przyznanych rabatów.
DOSTAWA TOWARU
Termin i sposób dostawy towaru uzgadniany jest indywidualnie z klientem. Formy dostawy to:
– odbiór osobisty wyłącznie po uprzednim ustaleniu z biurem handlowym lub przedstawicielem
– przesyłka kurierska
– dowóz przez przedstawiciela handlowego
Minimum logistyczne to 750zł netto. Poniżej tej kwoty koszty dostawy towaru pokrywa zamawiający.
PŁATNOŚCI
Podstawowym sposobem płatności jest gotówka lub przedpłata przelewem.
W przypadku nawiązania stałej współpracy (minimum 3 transakcje), istnieje możliwość płatności przelewem. Termin płatności ustalany jest indywidualnie.
NIE ZNALAZŁEŚ ODPOWIEDZI?
Skontaktuj się z nami już teraz i uzyskaj od naszego konsultanta fachową odpowiedź na Twoje pytanie.